msn werkt niet :(

espada dreijbak at gmail.com
Fri Nov 19 13:00:30 EST 2010

De volgende stappen werkte bij mij prima:

Verwijder onder ' extra > certificaten ' (eventueel kan je via opslaan er
eerst nog een backup van maken, die je indien nodig weer kan toevoegen)

ows.messenger.msn.com
login.live.com
*.contacts.msn.com

Pidgin vervolgens helemaal afsluiten. Als je hierna Pidgin weer opstart zou
het weer normaal moeten werken. De benodigde verwijderde certificaten worden
vanzelf weer binnen gehaald.

suc6