Laatste waarschuwing! Ik heb volledige toegang tot je apparaat

Katten Ogen Xpi cateyesxpi at storage.com
Sun Aug 21 21:23:50 EDT 2022

Hallo,

Uw systeem is gehackt met een trojan-virus. Het is uw apparaat
binnengedrongen via portalen voor volwassenen die u bezoekt.

Sommige pittige video's bevatten de kwaadaardige code die
onmiddellijk na het inschakelen wordt geactiveerd. Alle gegevens
zijn al naar mijn server gekopieerd.

Ik heb volledige controle over het apparaat waarmee je op
internet surft. Ik kan je scherm zien en de microfoon en camera
gebruiken zonder dat je het merkt.

Ik heb al een screenshot gemaakt. We hebben een video gemaakt met
een pornografische haspel die je op dat moment aan het kijken was
en aan het masturberen was. Je gezicht is perfect zichtbaar en ik
denk niet dat dit soort inhoud een positief effect zal hebben op
je reputatie.

Ik heb volledige toegang tot uw lijst met contacten en uw sociale
netwerkprofiel. Ik kan deze video vanuit je e-mail of de
messengers naar de hele wereld sturen.

Als u dit wilt voorkomen, hoeft u slechts één simpele stap te
doen.

Maak eenvoudig 10000 EUR (EURO) = 0.990364 BTC over naar de
Bitcoin-portemonnee: bc1qmqjha0x8sd9ywvpmpm25fzkxwj26fsuyklc086
(kopieer en plak adres - het is hoofdlettergevoelig)

(in Bitcoin gelijk aan de wisselkoers op het moment van
overdracht)

Gedetailleerde instructies vind je op google.

Na de betaling zal ik de video en het virus van je apparaat
verwijderen en zal niemand je meer lastig vallen.

Als ik na deze deadline geen betaling ontvang, zijn al je
gegevens en video's openbaar beschikbaar.

Ik geef je 2 werkdagen.

Ik krijg bericht dat je deze brief hebt gelezen. De timer start
meteen.

Allerlei klachten, zelfs bij de politie, zouden zinloos zijn.
Mijn Bitcoin-portemonnee en e-mail kunnen niet worden gevolgd.

Als ik erachter kom dat je dit bericht met iemand anders hebt
gedeeld, wordt de video direct geplaatst.

Ik zal je reputatie voor altijd vernietigen en al je gegevens
zullen openbaar worden.

Iedereen zal meer te weten komen over je passie voor pornosites
en meer. Het wijzigen van wachtwoorden zou ook hulpeloos zijn
omdat alle gegevens al op mijn servers staan.

Als je mijn instructies niet opvolgt, stuur ik deze lelijke video
naar iedereen die je kent, inclusief je familieleden.
 Vergeet de potentiële schaamte niet - je leven kan een ramp
zijn!
Neem contact met mij op via dit e-mailadres
darincole001 at gmail.com en kopieer naar
baloneylewis101 at outlook.com met dit onderwerp: Decrypt-
A0000977226HP

Na deze stappen ontvangt u per e-mail de sleutel en een tutorial
voor het decoderen.
Ik wacht op uw Bitcoin-betaling.